Bir kaç gündür göğüslerimde yumuşama oldu eskisi gibi sert değil ve hani böyle kaynar anlarsınız ya o çok az oluyor. sanki azaldı sütüm yetmiyor gibi hissediyorum 4 aylık olduk bu arada . Son olaylardan sonra mı oldu acaba diyorum üzüntüden stresten . Bu durumda olan var mı ? :(