Betul00 bi kitapta okumuştum. O ısırdığında göz hizanıza alıp ısırdığın için canımın acısı geçene kadar sana meme vermeyeceğim diyip birkaç dakika aynı pozisyonda kalıp bekleyip bidaha denememiz gerekiyormuş tekrar ısırırsa tekrar aynısını yapmamız gerekiyormuş. Sürekli aynısını yaparsa emzirmeyi bırakıp yarım saat sonra tekrar denemek gerekiyormuş. 3 gün içinde azalıp bitiyormuş