Arkadaşlar merhaba Hepinize iki gün önce oğlum yüksek ateş geçirdi ve sonrasında bugün eklem ağrısı bacağında başladı yürürken topallliyo hastaneye götürdük ve ve ateşten sonra eklem ağrısı bacaklarda olması normalmiş dediler ve krem verip yolladılar varmi böyle bişey yaşayan Nolursunuz yardım edin çok korkuyorum bişey olurmu oğlumun bacaklarına falan üstelik bu akşam Öbür bacaginada nolur bişey deyin yaa lütfen