Gulo0401 hafif başı yukarda emzir ve hemen yatirma gazini her emzirmede al en az yarim saat dik tutmaya calis reflü yatagi öneririm her emme sonrasi kusması normal tabiki midesi cok küçük ve kapasitesinin üstünde emiyosa kusar benim oğlumda oyledi bide tazik problemimiz vardi bizim doktor doktor da gezdim bende ilk zamanlar neden kusuyo diye ama her doktor fazlasını cikartiyor dedi sonra kilo alimi iyiyse sıkıntı yok yani kesik kesik ve süt seklinde geliyodur hatta kesik kesikte bebege yarıyor deniliyor ekşi koku varsa usutmuste olabilir ayaklarini ve karnini sicak tutun 🌸