Kızlar herkese selam, eşim markette çalışıyor ve çalıştığı yerde işini doğru düzgün yapmayan birsürü insan olmasına rağmen bugün başka mağazaya tayin etmişler. Eşim asla istemiyor ki haklıda. Acaba yasal olarak hakkımızı savunabilir miyiz? mail günler öncesi gelmiş bize daha yeni söylendi, nasıl bir yol izleyeceğiz?