Arkadaşlar merhaba,
4 aylık bir kızım var sütüm çok azaldığı için mamaya başladım. Hipp organik combiotic kullnıyorum fakat acayip bir şekilde kusmaya sebep oluyor. Bugün Evolvia nutripro plus almış eşim. Bunla ilgili bilgisi olan var mı? Nasıl bir mama? Kabızlık felan yapmasından korkuyorum. Hipp le sürekli ıkınıyor çocuğum kabız yapmadı ama değişik birşey oldu yani. Çocuk ıkına ıkına bir hal oldu. Kusmasıda cabası. Her beslemeden sonra istisnasız kusuyor normalde böyle değildi.