Kızlar kızım 3 ay 20 günlük 2 saate bir emzidiyorum bazen 1 saate bir falan acaba o yüzden mi dolmuyor süt eskiden dolup tasardi yani rezene içiyorum şekerli şeyler yiyorum süt yapsın diye ama ilk günkü gibi dolmuyor sizdede öylemi yoksa yanlış mı yapıyorum her verdiğimde emiyor bebeğim istemediği olmuyor 🙄