Seboli iskenderun da nerde kalıyorsunuz çok geçmiş olsun Allahım beterinden korusun. Ünv orada okudum 6 yıl yaşadım orada. Stresten olmuştur bende Diyarbakır da yaşıyorum eşimin işinden dolayı bizde etkilendik benimde gecikti stresten test yaptım hamilelikte yok. Stresten oluyor daha önce hiç gecikme yaşamamıştım bende