Yesilev2022 yenimi doğum yaptınız?
Ben 20 günlük loğusayken çocuklarla bahçede trampolinde zıplıyordum bir defa o zaman başıma gelmişti hemen doktora gitmiştim toparlanacak düzelecek demişti gerçektende 40’ım çıkana kadar düzelmiştim. Yani yeni doğum yaptıysanız normal😊 yinede doktora görünmekte fayda var derim👍🏻