cinarinannesi2707 Son 3 gündür sağ ayağımın üzerine basamıyorum. Diz kapağımdan kasığıma kadar sızlıyor yürüyemiyorum ara ara geçiyor ama tekrarlıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Çocuk kucağımdayken olunca olduğum yere düşücek duruma geliyorum
Senateacher cinarinannesi2707 kas gerilmesi olmuştur çok yormayın kendinizi. Dinlendiğiniz sürece çabuk geçer.
cinarinannesi2707 Senateacher teşekkürler inşallah basit bişeydir hemen geçer. Bebeğim sürekli kucak istiyor 10 kiloya dayandı o yüzden mi çok zorladı acaba 🙄