Wonderful_mom Kizlar bu ara dogal olarak herkes gibi,olanlara çok üzüldük.. ustelik deprem bolgesindeyiz.. Sırası degil ama.. 13 gundur adetim gecikti korunuyorum ama.. demek istediğim stresten olabilir mi😕
Tiredmomy Wonderful_mom Benimde 20 güne yakın gecikti bende aynı şekilde korunuyorum stresten sanırım doktora da gittim testte yaptım hepsi negatif söktürücü verdi doktor oda 1 hafta sonra etki etti dün geldi adetim
Oglum_55 Wonderful_mom aaa ben😁😁😁 aynı soru postunu bende açtım yalnız değilim demekki 😁 bende 9 ay önce doqum yaptım 15 gün geçti test yaptım bişey yok ama hala korku var
Tiredmomy Oglum_55 Gitmekte yarar var ben sıkıntımı var dedim yoksa söktürücü ile geldi aslında hormonlarada bakıcaktı ama bidaha gidemedm benim hiç gecikmezdi ilk defa bu kadar uzun süre oldu
Tiredmomy Wonderful_mom Muhakkak bende taktım baya uzun zaman gelmedi artık menopoza girdim heralde dedim
Oglum_55 Wonderful_mom evet aynıyız inşallah oluruz ya bende gideceğim doktora belki diğer bayanın dediği gibi ilaç verir