elifim54 ek gıda için şimdiye kadar aldığım tek yararlı şey minik cam kavanozlar oldu. Kızım için yoğurt mayalamada kullanıyorum. Onun haricinde illa şu markanın şu kaşığı olsun şu tabağı olsun diyebileceğim bir şey yok, gerek de yok. Zaten siz kendiniz yedirecekseniz oioininki gibi bir tabağa gerek yok. Ben başta kendim yediriyordum, cam ya da porselen tabağa koyuyordum yiyeceklerini. Şimdi ise kendi yiyor ve tabağın önünde durması ne mümkün, vakum falan dinlemiyor söküp atıyor, ben de direkt mama sandalyesinin tablasına koyuyorum artık.
Kaşık olarak da oioi çok gerekli değil. Oioi de kullandım ama wee babynin sadece ucu silikon olan kaşığı ona göre daha iyiydi bence, onu daha rahat kullandım. Hele oioinin ahşap saplı olanını hiç almayın, çok gereksiz. Bir de meyve filesini silikon alırsanız yıkaması vs daha kolay oluyor. O da öyle aman aman kullanılmıyor açıkçası.
Aaa bir de önlük şart, hele ki başta. Ben trendyolda lulunun renklerinden almıştım, giyilebilir olandan. Kollarını kapatıyor iyi oluyor. Sıvı da geçirmiyor, kolay yıkanıyor. O tarz önlükler daha iyi çünkü çıkarmaya çalışmıyor. Sadece boynuna takılanları çıkarmaya çalışıyorlar.