Benim oğlum bronsitten yatak olmadığı için 6 gün acilde yattı taburcu olduğumuzda pek iyi değildi ama yatak bulamayıp acildede daha fazla yatiramadiklari için taburcu ettiler bizde eve nebulizator aldık kurtarıcı oldu bizim için saturasyonumuzda düşüyordu bizim 89a kadar düşmüştü ara ara birde ilaç kullanamıyor sadece ventolin ve oksijenle toparlamaya çalıştık çok şükür 10 günde düzeldi odasında buhar makinesi çalıştı uyurken hep 8 saatte birde ventolin verdim evde doktor söylemişti ev ortamında daha çabuk toparladı ama hastanede iyice koekmustu sürekli ağlıyordu 10 aylıktı