Myagmurr merhabalar oğlum 7,5 aylık ve %70 anne sütü alıyor. Acele etmeyin. Kaşık maması kullansam bende hipp alıyorum. Ama dışardaysam, acele çıktıysam. Deprem bölgesindeyim bir hafta dışarda kaldık o zaman gidip aldım mesela. Evde yapmak daha pratik.Bir bardak suya bir yemek kaşığı bebek irmiği koyup pişiriyorum.içine de istediğiniz meyveyi buharda yumuşatıp çatalla ezip ekleyin. Sıcak sıcak minik minik kavanozlara koyuyorum ve dolapta 3-4 gün hiç bişe olmuyor.