Elin34 40 haftayı geçti tanıdığım birisinin… Doğum başlaması için neler yapılabilir.. Şunu yaptım oldu dediğiniz var mı
Myagmurr Elin34 bol bol merdiven içip çıksın squat yapsın sıcak suyla devamlı duş alsın ananas yesin ve böğürtlen çayı içsin
Blg_szr06 Elin34 yürüyüş ve merdiven inip cıksın plates tppunun üzerinde dairesel hareketler yapsın hurma yesin
0706almila Elin34 böğürtlen çayı içtim bol bol merdivenleri bacaklarımı açarak inip çıktım lütfen dikkatli olun ☺️ Evde squat sıcak suya oturma korunmasız ilişki. Hastaneye gittiğimde 2 cm açıklık 1 gün sonra 4 cm açıklık ve 2 saat içinde doğumum oldu ☺️
joyfulmom Elin34 her şeyi yaptım gebelik okuluna da gitmiştim ne dediler de tek tek uyguladım maalesef kızım gelmedi suni sancı ile doğum yaptım bazen ne yapsan da olmuyor 😄
Limoncicegi- Elin34 7 adet hurmayı 10dk kaynatıp 1sb suyunu içsin. Ben yaptığımda gecesine sancım başlamıştı
Hira1umut İlk doğumum çok zordu 3 günde anca doğumum gerçekleşti 41. Haftada ikinci doğumum da denemediğim yemedigim bir şey kalmadı 42. Haftada doğum yaptım bazen gerçekten olmayınca olmuyor bir de stres de çok önemli
Susamuru Elin34 merdiven in çık yerleri elinle diz üstünde sil ve ilişki. Benim bunlardan sonra başlamıştı
0706almila Elin34 benim doktorum önermişti burda da çoğu yerde okumuştum tabi siz doktorunuz ne söylerse onu yapın lütfen
Susamuru Elin34 ama en hızlandıran oymuş rahimi yumuşatıyormuş doğru mu bilmiyorum. Ama 50 ı geçtiyse tehlikeli olabilir doktora gitsin olmuyorsa olmaz