Bebeğim 11 aylık kaka yaparken çok ağlıyor. Erik püresi kayısı püresi yulaf zeytinyagu her şeyi denedim. Demir ilacını kestim yine aynı. Kabız olacak bişey vermiyorum her yemeğini zeytinyagu ile yapıyorum. Ama çok agliyo ve çok sert yapıyo. Doktor zeytinyağı ile geçirmeye çalışın dedi sağlık ocağındaki. Bol su icsin dedi onu da bol iciriyorum hatta kayısı suyu bile veriyorum yok hep ayni. Nasıl rahatlar bu çocuk? 😔😔 Nolur önerilerinize ihtiyacım var.