B1elf benim doğum yaptığım hastanede onlar kendi taktı. Doktoruma ne zamana kadar takmam lazım dedim. Hep takacaksın dedi. O karnının sallanmaması için, kendini iyi hissettiğinde çıkar dedi. Hastane bana orthocare taktı, kendim de owli’nin doğum sonrası bambu korsesini aldım. İkisi de trendyolda var ama owli biraz daha pahalı