Liliyy Malatya dan ankara ya geldk bu sene tayinimiz var beklyoz idare edicez mecbur acaba erken açıklanır mı
Ela-12 luluuu neye göre tayin olunacakmış? Bilginiz var mı? Evin hasar durumuna göre mi? Deprem bölgesindeki kayıplara göre mi?
luluuu Ela-12 o kadarını bilmiyorum tek bildiğim ve iki arkadasimizinda başına geldiği için ondan biliyorum. deprem bölgesinde olanlar önce tayin olacak. Yani buju askerler için söyleyebilirim diğer.memurlari bilmiyorum
Ela-12 luluuu biz karı koca öğretmeniz. Deprem sonrası Hatay’dan Ankara’ya geldik. Geçici görevlendirme sonrası tayin hakkı verirler mi acaba ?