9gun oldu nirmal doğum yaptm kanamam azaldı ped’e gecmistim fakat bugün saat 2de büyük bir kan pıhtısıyla birlikte sulu şekilde kanamam geliyor ne kilot kaldı ne pijama hemen doluyor pedim, hasta bezi taktım oturunca büyük parça şeklinde pıhtı oluşup düşüyor sürekli ayaktada duramiyrm sıvı şekilde kanama oluyor kızlar normal mi doktorumu aradım olabilir için temizleniyor fln dedi ama ilk günler gelse tmm 9gun sonra geldi ve böyle kanama olursa çok kan kaybediyorm 1 saatte 7 ped doldu taştı saydigim