Pozitif93 Bebeğim 7 bucuk aylık oldu. Artık emmek istemiyor. Benimde tekrarlayan mastit geçmişim var. Doktor emzirmeyi bırak sağma dedi. Sağmasam göğsüm şişiyor tekrar mastit olmaktan endişe ediyorum. Böyle bir durum yasayan var mı? Ne önerirsiniz
Obiranne34 Pozitif93 başladı mı tekrar nasıl yaptınız :/ perişan oldum Şuan ısırıyor diye dert yanıyordum emsin diye yalvarıyorum Şuan
Pozitif93 Obiranne34 Emzirme aralıklarını açtım. Emmediğinde gerilmedim zorlamadım öyle olunca o da geriliyor. Emmeiyorsan tamam dedim emzirmedim o gün 1 kere sağım yaptım. Sonra tekrar ara açılınca emdi. Arada emiyor arada emmiyor öyle geçiyor 😊