Hanımlar merhaba oğlum bugün 47 günlük. Prematüre doğdu 10 gün yoğun bakımda kaldı sonrasında eve getirdik. İlk geldiğinde emzirmeye bile kaldıramıyordum. Şimdi aciktigi zaman gazı olduğu zaman ağlıyor çok şükür ama her emzirdikten sonra yine uykuya dalıyor. Bazı geceler yarım saatte bir mikirdaniyor ama uyumaya devam ediyor. Bazi geceler ise yalnızca saatlerce ağlıyor. Bu kadar uzun uyuması normal mi sizin bebekleriniz kaç saat uyuyor