Cansudede onlar çok gereksiz şeyler. Hiçbir faydası yok. Bize doktor önermedi hiç. Ben çocuklarıma vermedim hiç. Sağlıklı değil. Emzirin sütünüz yeterli değil ise formül mama verin. Tadıma yoğurt ile başlanır sebze ile devam edilir.kaşık mama VS ilerde iştahsızlık ek gıda reddi VS yapıyor. Siz bilirsiniz de.