anneyimben- Kırmızı sivilce gibi kabarcıklar farkettim bugun kafasında. 20 aylık oğlum. Depremden dolayı kendi evimizde değiliz mikrop mu kaptı aceba yada başka birşey mi bu bilen var mı
LilyaBn anneyimben- Öncelikle çok geçmiş olsun size🙏 İnanın stresten bile olmuş olabilir, küçükte olsalar bir şeylerin yolunda olmadığını farkediyorlar😢 hiç doktor falan gelmiyor değilmi oralara ya da gidebileceğiniz bir hastane?
anneyimben- Dryinn teşekkür ederim. Stres hayatımızın merkezinde şuan😔 çocuk bile farkında herşeyin. Düzeni bozuldu evini beşiğini herseyini arıyor. Hastane var doktorda var şükür ama yoğunluk var işte