Annelerrr
Bebeğim 2 ay 13 günlük gecelerimiz çok sıkıntılı gece uykuya dalamiyoruz uyumuyoruz sizde durumlar nasıl 2. Ay böyle mi gecicek çok caresizlestim artık gündüz hiç sıkıntımız yok uyuyoruz fakat gece sıfır
gece ile gündüz kavramımız çok karışık