Kızlar kuzenimin bebeği 2 aylık oldu hatta geçti 2 ay 5 günlük falan daha kızını kalça için ultrasona götürmemiş önce çocuk doktoru bakıp sonra ultrason için randevu veriyo devlet hastanesi boş zamana yani bunlar olana kadar baya zamanda geçmiş olacak ultrason için böyle geç olmasında bi sakınca oluyo mu bilgisi olan konu hakkında bana bilgi verir mi