Seyyahyolcu normal değil mi :) kendinizi düşünün kaka yapmak için enerji sarfetmek gerekiyor dolayısıyla uyurken pek mümkün değil ☺️☺️ Kaç aylık bilmiyorum ama oğlum ilk doğduğu dönemde 4-5 aylık olana kadar her gece kaka yapmak için uyanırdı. Sonra düzene girdi sabah aynı saatte yapıyor artık