1) iPad’i kullanabilmek için illa iPhoneun olması mı lazım. Yani iPhone’u olmayan iPad kullanamıyor mu?
2) iPad kullanabilmek için iCloud şifresi almak yeterli değil mi?
Yeğenime eski iPad’imi hediye etmiştim. Bişeyler indirmek için iCloud şifremi istiyor, çünkü iPhone olmadan iPad kullanılamıyor dedi. Şaşırdım öyle mi gerçekten iPhoneu olmayan iPad kullanamıyor mu.