_ebru_ ay bu rota çok zor ya. Kaç tane aşı oldu bu aya gelene kdar ama rota mahvetti bebeğimi şimdiki aklım olsa gerçekten bi daha düşünürdüm. Kakasının çok sıvı olması normal, canlı virüs verildiği için bebek kakasıyla bu virüsü vücuttan atıyor bizim ishal 5 gün sürdü. İshal haricinde aşırı huzursuzluk, hep memede kalma ama meme ağzında dursun emmek değil, ve uyku düzensizliği oluştu hala dahada düzelmiş değil üstüne bide bu 4.ay atağı başladı bari keşke aşı yaptırmasaydım dedim gerçekten