Deletedmom_62 ben aslında çok güzel diyetteydim deprem günü tam 1 ayımı dolduracaktım 6 Şubat’ta😰😰 ama deprem olunca herşey alt üst oldu. Deprem bölgesinde deglim ama uzaktan hissettik. O kadar uzuluyorum ki canım hiç bişey yapmak istemiyor😪😪 ama kilo da vermem lazım bütün motivasyonumu isteğimi aldı götürdü 😭😭 haberleri izledikçe postları gördükçe Instagram da dolastikca daha da üzülüyorum psikolojim bozuluyor 😭😭