Kızlar merhaba dobun yaptım sezeryan olarak dört buçuk ay oldu oğlumu emziriyorum çok şükür iyiz ama göbek çok ya kendimi aynada çok çok kilolu görüyorum ve gerçekten de öyle ya hiç bir kıyafet olmuuor ekmek yiyorum ekmek kilo aldırıyor evet sut kilo yaomiuor ne yapabilirim ekmek kesmem kazım degil mi az bir şey yiyeyim yemek kasiklayayim su ceviz bu karı daha çok tuketeyim diyorum böyle zayıflanır mi acaba ama emziriyorum diyei bilmiyorum çok çok yemek ekmek yiyesim geliyor kızlar ne yapayım nasik gider bu göbek ya evet çok zaof değildim biraz kilo vardı 55 kilo idin şimdi 70 kiloyum belki de 75 dir