ccke Merhabalar 6 gün önce doğum yaptım. 4 gündür de her uyuyup uyandığımda ateşim çıkıyor. Acile gittim antibiyotik parol kullanıyorsun zaten yapacak bir şey yok dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?