Ucansupurge Niluferinoykusu Çok teşekkür ederim normalde o şekilde iciriyordum bu sefer kabul etmedi.
Ucansupurge Ilaydaa Çok geçmiş olsun havaleden çok korkuyorum bende ateşini kontrol altına almaya calisiyorum biraz önce olctugumde 39du fitil verdim. Düşmezse acile götüreceğim
Ciger Ucansupurge fitil kullanın tabi, doktorumuz calpol’a rağmen düşmüyorsa yarım fitil kullanın demişti. Ama siz doktora gidin önce, Allah korusun ateş çok tehlikeli bir şey
Ucansupurge Ciger Calpol içirip yatirmistim. Bende uyumuşum şimdi baktım ateşi 39 tekrardan fitil verdim takip edeceğim düşmezse acile, düşerse yarın polikliniğe artik
Ucansupurge pogacayanakk Ateşini kontrol altinda tutmaya çalışıyorum. Keyfi yerinde hasta halsiz gibi değil, yemeginide yiyor o yüzden ciddi bir problem yoktur diye düşündüm. Ortlama 38,5-38,8 hep 39a cikinca müdahale ediyorum. Düşmezse ateşi acile götüreceğim
Birprenscik Ucansupurge canım fitil verebilirsin çok yüksekse 6 saat etkisi var fitilin çoraplarını limon suyuyla ıslatıp giydirebilirsin o da etkili
Ucansupurge Birprenscik Çok teşekkür ederim canım biraz önce fitil verdim biran önce düşer umarım. Hiç ateşi var gibi de değil çok enteresan
Ucansupurge Birbebetoannesi Çok geçmiş olsun canım. Muhtemelen bizimde enfeksiyon ilaç verip düşünce yaptırmıştım şimdi gene çıkmış bu sefer fitil verdim yarın sabah götüreceğim bende. Evet tadını sevmiyor ya gördüğü gibi ağlıyor🤷🏻♀️
sagopakajmerap Ucansupurge bizde diş sandık sürekli evde kendim düşürmeye çalıştım. Kanında aşırı mikrop çıktı. Doktor dedi ki diş bu kadar fazla ateş yapmaz arasıra yapar. Serum yedik o gece ve 3 tane antibiyotik iğne. Anca geçti 😣
sessizlik12 Ucansupurge selam kardesim bnm basimdan daha dun gecti bu anlattiklarin 3gun boyunca gecemiz gunduzumuze karisti ates 40lara kadar dayandi oncesi kalpol verdim sonra doktora gittik oda dis atesidir dedi muane etti bisey gormedi sonra 3gun dolven sabh ogle aksam kullan gcmesse kan alicaz dedi elhamdulillah bugun daha iy8 bnm bebegimi. Cok sersemletti cok uyttu bide aklinda olsun banyo yptirdiginda direk tepesinden dokme Allah korusun cok tehlikeliymis bn vucuduju yikadim sade oda iyi geldi hamd olsun Rabbime bide geceleri bile ince yatirdim zibinla tamanen soyma bnce o insani daha terletiyo serin zibin giydir devmli cokta serin olmasinda diyecklerim bukadar Allah tez zamanda sifa versin
Ucansupurge sessizlik12 Çok teşekkür ederim canım size de çok geçmiş olsun. Benim kız sersem gibi de değil tamamen normal dokunmadan ateşi olduğunu anlamazsin. Aşırı tuhaf geliyor çok fazla hasta olmadı o yüzden sürece tam hakim değilim 17 aylık bir kez korona 1kez rota oldu ikisinde de kafasını kaldiramiyordu uyuyordu sürekli. Şimdi koşuyor oynuyor yemek yiyor hasta gibi değil o yüzden emin olamadim çok. sadece ateş var ne burun akıntısı, ne öksürük hiç birşey de yok o yüzden dış olabilir mi acaba dedim. Dediğiniz gibi banyo yaptırıp ince tulum giydiriyorum bakalım şimdi fitil verdim dusmezse acile goturecegim artik
sessizlik12 Ucansupurge bide bnmkidr kotulestikce ilaci icesi glmedi kesinlikle agzini kilit ediyodu bnde biberonda ise yaramadi mememi veriyo gibi ypip hmn agzina koyuyodum mecbur cunku cok ateste tehlikeli Allah korusun cocklarimizi bide bol bol su icir bolbol