Kızlar 4. Ay bitti. Bebeğim mama alıyor. Ama nefret ediyor. Duşunun 60 cc anca içiyor. Oguruyor. Bütün mamaları denedim neredeyse. Ve artık mecbur ek gıdaya başlayacağım. Aç kalıyor çünkü cis bile yapmıyor. Yoğurttan nefret ediyor oguruyor. Çorbalardan başlamak istiyorum. Ben 3 gün kuralı yapmayacağım önce hangi çorbadan başlasam sebze mi acaba