mavituylugeyik1 vallahi bilemiyorum her bebek farklı benimki 14 gün küvezde kaldı ben o süre zarfında hiç emziremedim solunum problemi vardı çocuk emmeyi bilmedi hiç mama verdiler orda öyle olunca onun tadına alışmış başlarda emzirmeme rağmen kilo almadı o yüzden mamaya başladım sonrada işte meme+mama yaptık 5 aylık oldu artık boğazı çok sağlam öyle sütüm de çok değil eskiden yine uyku aralarında süt onu tutardı ama şimdi doyurmuyor o yüzden genel de mamayla doyurup çok nadir meme veriyorum hani faydası olsun en azından diye ama işte tutmayan bebek hiç tutmuyor bilemiyorum yani geceleri kalktığında ve sabah kalktığında tutuyor memeyi ama yine karnı doysun diye mama istiyor maalesef zaten ek gıdaya geçip yapıcam artık tadımlara başladım işte her bebek farklı maalesef yani şu yöntemle tuttu desem yalan olur