-Cedric cocuk endokrine götürdüm çocuk alerji ve immunolojiye götürdüm kendi doktoru ozeldeydi o zaten defalarca test yaptı başka bir özel hastanede çocuk doktoruna götürdüm devlet Hastanesi’nde yeni eski tüm çocuk doktorlarına götürdüm bir ton test yapıldı gelişim geriliği teşhisi konmuyor oğluma internette gördüğünüz genellemeden ibaret her çocuğun gelişimi kendine özel ve çocuğun tahlillerinde çıkan hicbir olumsuzluk yok diyorlar.2 senedirde aynı zamanda kızımın doktoru olan fakülte Hastanesi’nde görev yapan prof doktorumuza götürüyorum eksik hicbirseyi yok sadece yemesi gerektiği kadar yemiyor gün içinde çok fazla enerji sarfettiği içinde bünyesi yediklerini enerjiye cevrirken gelişim bir tık aşağıya düşüyor bu geri kalma kendi içinde çocuğun orantılı böyle bir delikanlı olacak dedi kızımın doktoru. Kısa kalacakmi hayır şuan geriden takip ediyor oluşu ilerleyen süreçlerde böyle olacak anlamına gelmiyor senin çocuğun için dedi.zaten doğduğundan beri iştah problemi olan bir cocuk uykuyu sevmez ahım şahım yemez öyle kabul ettik.sukrediyoruz tıbben buna sebep olan bir sorun yok