Şimdi kime göre neye göre kısa önemli olan o.bunu bir doktor söylediyse o zaman gereken tahliller yapılıp çocuk incelemeye alınmistir zaten.ama siz böyle olduğunu düşünüyorsanız içiniz rahat olsun diye bir doktora götürün o bir kontrol etsin. Benim 10 yaşındaki oğlum da örneğin boy ve kilo olarak en alt sınırında altinda.şuan minimum 28 kg 135cm olması gerekli diyor doktorlar ama benim oğlum 26 kg 132 cm. Kendi içinde orantılı olduğundan ve yapılan testlerde hiçbir sorun görülmediğinden kendi içinde boyu ve kilosu orantılı genlerinin müsade ettiği ölçüleri bu kadar ergenliğe adım attiginda birden bire uzar kilolabilir dedi doktorlar.kizimda aksine doğum boyu ve kilosu baz alındığında ölçümleri önde gidiyor.bunlar öz kardeş ve görüyorsunuz birbirlerinden çok çok farklılar herseyleriyle.cevrenizde size böyle bir söylem yapılıyorsa çevreyi bosverin onlar her zaman bir kusur arayıp bulacaklar ya da siz çevrenizdeki çocukları baz alıp kendi çocuğunuz için endiseleniyorsaniz bizim dememizle olmaz en doğrusunu uzmanlar bilecektir. Bir doktora götürün bakalım ne diyecek