Benimde kızım 2 aylık oldu bizde o sorunu yaşadık ilk günler ayağına vurun ağlasın gerekirse benimki ona uyanmıyodu ben bezini açınca yada üzerini çıkarınca uyanıyodu yine sarılık oldu ilk hafta ama hafifti hastaneye yatacak derecede değildi çok sık emmesi lazım sarılık olmaması için