Merhabalar. Evimde şu sıra 9 kişiyiz. Depremzede ailemiz de var. Öğle için dışarda bişeyler yemişler akşama pizza yapacaktım yapma ağır olur hamur yedik zaten sebzeli bulgur pilavı ve cacık yap yeter dediler. Ama yanına başka bişey yapmadan da olmaz. Sizce ne gider bunun yanına 🤔 çok teşekkür ederim herkese geçmiş olsun