momandad_16 Hanımlar canınız çekmesin özür dileyerek söylüyorum trileçe yapıcaktım kek söndü tekrar yapıcam kekini bu keki ne yapabilirim çöpe gitsin istemiyorum
Artemiss_ momandad_16 ikiye kesip arasına krema yapın katlayın üzerini de süslersiniz. Kekleri biraz sütle ıslatın yumuşasın
Deletedmom_58 momandad_16 süt döküp ufalayıp toplar yaparak çikolata sosuna bulayarak kürdan ile servis edebilirsin
Erolunannesi momandad_16 Bence keki ezip süt ve muz ekleyip top haline getir ve çikolata sosa batir çok güzel oluyor
Kugukiz Deletedmom_58 ben de bunu diyecektim. Benim kekim de bir kez kalıptan çıkmadı yapışmış kalıba. Parça parça çıkardım misafir de gelecekti. Ben de sütle ıslatıp top yaptım. Hindistancevizine buladim çok güzel oldu. Siz cikolatali sosa da bulayabilirsiniz. Ama güzel oluyor.