AngeL- 1aylık daha küçük, bence geçirmeyin derim 2saati. Çünkü uyanmıyosa bile bu acıkmadığı anlamına gelmez, kan şekeri düşer bebeğin ve ondan uyanmaz, uyandığında da ondan huysuz olur ağlar. Kendi uyanır acıksa deyip uyandırmamayı ben yanlış buluyorum açıkçası, benim bebeğim kendi uyanmasa ben uyandırırdım kesin ya da uyandırmadan uykusunda emzirmeye çalışırdım. Peki siz kaç dk emziriyorsunuz ve bir seferde iki göğsünüzü de emiyor mu?