Kızlar oğluma günde bir kez mama veriyorum mama vermeye başladığımdan beri yaklaşık 3. Aydan beri şu an 4 aylık, iki üç dört güne bir tuvaletini yapmaya başladı. Mesela iki üç gün geçti tuvaletini yaptığında inanılmaz cıvık yapıyor ve her tarafı üstünü başını batırıyor. İlk aptamil verdim sonra aptamili kestim bir iki gün sonra düzene bindi her gün sanırım yapmaya başladı en geç iki güne bir. Sonra hipp organik aldım onda da iyiydi. Ama paket küçük diye hipp combiotic aldım onda da aynı şey oldu iki üç güne bir yapmaya başladı. Aynı mı kalsam yoksa Sma mı alsam ?