yaseminsahin14 öyle birşey yapmayın tabiki. Benim oğlum da ilk zamanlar ısırıyordu hatta post açmıştım ısırdığı an çekiyorum ve hayır öyle yapmıyoruz diyip memeyi kapatiyordum bu şekilde bir daha isirmadi aylar geçti çok şükür ☺️ onları da anlamak lazım kaşınıyor ve her yeri ısırmaya çalışıyorlar 🤷🏻♀️