LDYA123 Bebeğim 7 aylık son 2 aydır regl olmaya başladım düzenli oldu ikisinde de ama şuan 10 gün gecikme var böyle bir durum yaşayan oldu mu
TRTCOCUK LDYA123 benimde 10 gün gecikti bugün oldum doğum yaptıktan 1 yıl süre kadar düzensizlik normal
Sibel22- LDYA123 ben 2. Ayımdan beri düzenli bir şekilde adet oldum 9 aylık oğlum şu an 10 gündür gecikti . Test yaptım gebelik çıkmadı . Depremi bölgesinde yaşadım strese bağlıyorum 😕 stres kaynaklı olabilir sizinde.
LDYA123 Sibel22- büyük ihtimal stres kaynaklıdır diye düşündüm bende hemde hava değişimlerine yordum gebelikten şüphelenmedim ama kontrole gitmek için bir sorayım dedim
TRTCOCUK LDYA123 yok Benim 5 aydır falan böyle olacağım tarihten 10 gün sonra oluyorum yani 40 günde 1 oluyor
LDYA123 TRTCOCUK belkide düzeniniz 40 gümde bir oldu artık benim 10 gün oldu gecikme son 2 aydır 29 günde bir oluyordu bu ay gecikti anlam veremedim
Mom_122 Benim de bebeğim 7 aylik son iki ay çok düzenli adet oldum. Bu ay geciktim. Adet olmam gereken gün test yaptım negatifti. Düşünmekten kafayı yiyecegim inşallah hamile değilimdir henüz bebeğim çok küçük
LDYA123 Mom_122 bende aynı şekilde stresten gelmiyor bu seferde testte yapmadım ben ama negatif çıkmış belki doğum sonrasına bağlıdır kontrole gittiniz mi
Mom_122 LDYA123 hayır gitmedim bir kaç gün sonra ya yeni bir test yapmayı ya da kan vermeyi düşünüyorum