Cansuu1 Merhaba anneler oglumun gozlerı akıyor hapsırık bogazında hırıltı ve öksürük var. Doktorumuz ızınlıymıs. Saglık ocagından bunu verdıler. Bilgisi olan varmı. Oglum 1yasında bu arada
gulsahmesut Cansuu1 oglum 11 aylik bizde kullaniyoruz canim ama sadece sabah aksam 1 çay kaşığı kadar
Thesra Cansuu1 Gönül rahatlığıyla kullanın bende kızım da hasta olmadan önce hapşırıp burnu akıyorsa veriyorum hemen iyi geliyor