Arkadaşlar selamün aleyküm 5 buçuk aylık bebeğim ek gida tadimlsra başladıktan sonra mamayı reddetti biberonla ne versem yemiyor .Anne sutunu sagip biberona koyunca içiyordu şimdi onuda içmiyor. Göğsümü emmedigi için biberonla sagip veriyordum .Sastim ne vereceğimi bilmiyorum tecrübenizi benimle paylaşırsanız memnun olurum