Kızlar selam. Bebeğim 3 aylık oldu bugün. 73.5 ile hamile kalıp 82 ile doğuma girmiştim. Doğum sonrası 2 hafta içerisinde 69 kiloya düştüm. 40 ım çıktıktan sonra kilo almaya başladım şuan 75 kiloyum. Ben emzirirken nasıl kilo veririm? Verebilen var mı? Neler yaptınız? İdeal kilom 65 di bir daha düşebilir miyim o kilolara 😔