Kızlar bebeğim 5 günlük oldu. İlk günler sütüm yoktu ama yine de memeyi tutup emiyordu, arkasından da mama veriyorduk. Şimdi sütüm arttı mamayı azalttık ama dünden beri kızım memeyi ne kadar uğraşsa da tutamıyor. Tutamadıkça da krize giriyor. Meme ucum baya büyük. Sizce neden tutamıyor olabilir?
Meme kremi kullanıyorum lanisoh. Acaba kokusundan mı rahatsız oluyor diyorum. Ya da başka bir sorun mu ne yani çözemiyorum. Memem dolu kaldığı için de sağmak zorunda kalıyorum. Sağdığım sütü vermiyorum ama çünkü bir defa verdim sanırım birden içince anne sütünü, çok rahatsız etti.
Bazen zar zor da olsa tutup bir süre emiyor o zaman rahatlıyor baya. Ama işte çok zor tutuyor. Böyle midir bebekler özellikle Yenidoğanlar zor mu tutuyor acaba memeyi, ama dediğim gibi ilk üç gün çok güzel tutuyordu. Kafam çok karışık. Ne yapacağım ben?