BelaCivciv YSR1810 4. günde falan tamamen gelmeye başlamıştı benim. İlk birkaç gün az geldi ama zaten bebeklerinde midesi küçücük oluyor doğduklarında
Hadianne YSR1810 sezeryandsn 1 gün sonra eve geldiğim de sıcak suyla duş almıştım hemen inmişti çok şükür
Helensmomy YSR1810 üçüncü gün baya indi. Sezaryen doğum olmuştu. Sıcak duş iyi gelir demişti annem, duştayken masaj yap biraz demişti yaptım, belki de ondandır.