Sürekli yemek isteyen bebeğim var şimdi Tabiki ne güzel işte daha be istiyorsun diyen birçok kişi gelecek ama yememesi ne kadar problemse sürekli yemesi ve doymamasıda bir problem kahvaltısını ara öğününü ve akşam yemeğini çok güzel yiyor ama hiç istemediğini görmedim yani 3 tabakta yedirsem yok demez bu durumda olan anneler var mı 11 aylık olmak üzereyiz