Bende 15 günlük anneyim hem emziriyorum kızımı hemde sütümü sagiyorum göğüslerim bazen çok dolu oluyor ,mastit olmaktab korktuğum ve ilerde sagdigim sütleri kullanırım diye. Eğer maddi anlamxa imkanınız varsa direk elektrikli göğüs pompası alın. ben
ilk manuelini almıştım lansinonun asla kötü değil ama zamandan,pratiklik anlamda tasarruf etmek istiyorsanız elektrikli alın ,göğüslerimin tamamen boşaldığıni hissettim elektrikli ile.cok çok memnunum . Keşke dedim manuel almasaydim direk elektrikli alsaydim. Elektrikli göğüs pompası da lansinonunkini aldım yine.